9 клас


  Урок N 1

      ТЕМА:      

Правила внутрішнього розпорядку та безпеки праці у шкільній майстерні.

Види виробів для власних потреб. Композиційні матеріали як сучасний вид технологій із створення конструкційних матеріалів.

Матеріали, які використовують для виготовлення виробів (метал,натуральне дерево, пластик, папір, тканина, солома, нитки, шкіра тощо), їх властивості, переваги та недоліки.


План виконання домашнего завдання

1. Переглянути відеоурок за посиланням:  

https://youtu.be/FArC-0AWbOk?si=cwZDTMaM07zinFXt

https://youtu.be/LJxFZiU2hWA?si=YwHLJXGhWV7DShW2

https://youtu.be/9nvGKLqT7NI?feature=shared

https://youtu.be/8dcDYX0jJhQ

2.Правила внутрішнього розпорядку у шкільній майстерні - робимо конпект у зошиті , переглядаючи відіоматеріали за посиланням    

3. Виконуємо  перегляд практичних робїт  (нище)

4. Допомога батькам.

5. Фотозвіт виконаної роботи(допомоги) надіслати на електронну адресу grivach71@gmail.com  та VIBER  .


Увага!!! Під час роботи пам"ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!


Урок N2

ТЕМА:   Проєктна робота БРИЛОК

Ознайомлення з видами конструкційних матеріалів для виготовлення. Інструменти та пристосування для виготовлення. 

      

План виконання домашнего завдання:


1. Переглянути відеоурок за посиланням:  

 https://youtu.be/cqTeUIf7sac                                                         конструкційні матеріали 

https://youtu.be/U0YUa-KcZnQ                                                конструкційні матеріали 

https://youtu.be/g1ghF44OrEI?si=vbwfK9xasL8deq6G              виготевлення брилка 

https://youtu.be/L3gKA9FLBh4?si=xZAqdhGMy_9YO4cE      виготевлення брилка 

https://youtu.be/RDlHomO6li4?si=LJJ-DJ6MkYVlUMb5          для обзору))

2. Виконуємо  перегляд робіт:   











































https://www.pinterest.com/naska_2000/%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%BA%D0%B8/



3. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

4. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .



Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 10 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця 

Увага!!!  Під час роботи пам"ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!


Урок N3

ТЕМА:  Застосування автоматичних пристроїв 

                   у технологічних процесах, побуті. 

                  Автоматизація, комп’ютеризація технологічних                              процесів.              

План виконання домашнего завдання:


1. Переглянути відеоурок за посиланням:  

https://youtu.be/fBg3Tmsw5Pc


2. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

3. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

4. Самостійно працюємо над творчою роботою БРИЛОК  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .



Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 10 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (вересень)

Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!


Урок N4

ТЕМА:    Застосування вивчених методів проєктування для                           виготовлення виробу для власних потреб. 

                       Основи біоніки у проєктуванні. 

                       Використання елементів біоніки у проєктуванні виробів. Використання біоформ у створенні виробу     

План виконання домашнего завдання:



1. Переглянути відеоурок за посиланням:  

https://youtu.be/fBg3Tmsw5Pc

                                                   https://youtu.be/mJLK6xvl7E0

2. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

3. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

4. Самостійно працюємо над творчою роботою БРИЛОК  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .



Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 10 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (вересень)

Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!


Урок N5

ТЕМА: 

 Етапи проєктування. Процес створення нової моделі виробу. Робота з інформаційними джерелами. Застосування інформаційно комунікаційних технологій у процесі проєктування виробу.


    

План виконання домашнего завдання:



1. Переглянути відеоурок за посиланням:  

https://youtu.be/fBg3Tmsw5Pc

https://youtu.be/_bBJ4t8s_Hw

https://youtu.be/8UJl2O1Rah4

2. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

3. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

4. Самостійно працюємо над творчою роботою БРИЛОК  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .



Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 10 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (жовтень)

Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!


Урок N6

ТЕМА:  Виготовлення виробу.     

План виконання домашнего завдання:


1. Переглянути відеоурок за посиланням:  

https://youtu.be/LCF7_AVu844

https://youtu.be/StVrpopRmRk

2. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

3. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

4. Самостійно працюємо над творчою роботою БРИЛОК  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .



Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 10 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (жовтень)

Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!


Урок N7

ТЕМА:   Конструкторський етап. Вироблення власних ідей та вибір остаточного варіанту проєктованого виробу. Використання елементів біоніки у проєктуванні виробів. Використання основ наук під час проєктування виробу. Вибір комплексного виробу для виготовлення. Художнє конструювання виробів.    

План виконання домашнего завдання:


1. Переглянути відеоурок за посиланням:  

https://youtu.be/1oQxkmyNRnQ?si=YX7GqXt8S7Abc8QO

https://youtu.be/tSKbE1iLeLw?si=vHzkEbskrjwS-BoH

2. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

3. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

4. Самостійно працюємо над творчою роботою БРИЛОК  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .



Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 10 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (жовтень)

Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!


Урок N8

ТЕМА:    Складання ескізного малюнка остаточного варіанту проєктованого виробу. Виконання ескізів деталей проєктованого виробу.

План виконання домашнего завдання:


1. Переглянути відеоурок за посиланням:   


https://youtu.be/cwsIQZnos5M

https://youtu.be/S3Y0-GfhrsQ

                                              https://youtu.be/n5SS0gN8XAU

2. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

3. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

4. Самостійно працюємо над творчою роботою БРИЛОК  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .



Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 10 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (жовтень)

Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!

Урок N9

ТЕМА:    Рамка для фото.

План виконання домашнего завдання:


1. Переглянути відеоурок за посиланням:  

https://youtu.be/MHWpYU3HBPc?si=M48CyqH3dEyOQ8_2      Рамка для фото своїми руками

https://youtu.be/WlPTjQHdGxo?si=-QVAq468_iTcaBRP      Два способа сделать рамку для фото

2.ПЕРЕГЛЯНУТИ РАМКИ ДЛЯ ФОТО  (нище)

3. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

4. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

5. Самостійно працюємо над творчою роботою  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .






































Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 12 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (листопад)

Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!


Урок N10

ТЕМА:   Види рамок для фото. Матеріали, які використовують для виготовлення виробів інтер’єрного призначення, їх властивості, переваги та недоліки.

План виконання домашнего завдання:


1. Переглянути відеоурок за посиланням:  

https://youtu.be/vmQ95jAnJEI?si=L1x-K2sJAmAOAN-8

виготовлення аплікації із природних матеріалів - яєчної шкаралупи; додаткова технологія: оздоблення виробів у техніці "декупаж

https://youtu.be/zBjTVkM2BA8?si=iAxcxw9dIQfqkicq  

https://youtu.be/p50JS8V_uDc?si=xbNEZ091UYQDq2GZ

https://youtu.be/5wk9Zxz3Zpg?si=AVLMtsbBxykqTF03

СОЛОНЕ ТІСТО МАЙСТЕР-КЛАСИ

2. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

3. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

4. Самостійно працюємо над творчою роботою  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .



Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 12 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (листопад)

Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!


Урок N11

ТЕМА:   Вибір об’єкта проєктування. Планування роботи з виконання проєкту. Добір конструкційних матеріалів та інструментів. Моделі-аналоги.

План виконання домашнего завдання:


1. Переглянути відеоурок за посиланням:  

https://youtu.be/JBTnaU0iKRQ

2. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

3. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

4. Самостійно працюємо над творчою роботою  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .



Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 12 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (листопад)

Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!


Урок N12

ТЕМА:   Остаточна обробка виробу. Контроль якості виробу. Розрахунок вартості витрачених матеріалів. Захист проєкту.

План виконання домашнего завдання:


1. Переглянути відеоурок за посиланням:  

https://youtu.be/hEgGIjzV2T4      Рамка для фото. Оздоблення виробу. Остаточна обробка виробу.

2. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

3. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

4. Самостійно працюємо над творчою роботою  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .



Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 12 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (листопад)

Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!

Урок N 13

ТЕМА:   НОВОРІЧНА ІГРАШКА. 

               Проєктна робота «Ялинкова прикраса».

План виконання домашнего завдання:

1. Переглянути відеоурок за посиланням:  

https://youtu.be/2HpmEP6v79E?si=n_y2cYPH8G9cU7zc    Новорічна іграшка на ялинку

https://youtu.be/uYndsU_gq_g               Як зробити НОВОРІЧНІ ІГРАШКИ з фетру своїми руками. 

https://youtu.be/ApqZr01wC20?si=eYDj6bigOgYs-mkn  🎄10 ПРОСТЫХ и бюджетных НОВОГОДНИХ   поделок                                                                                           🎅 новогодний декор, игрушки на ёлку своими руками

https://youtu.be/bLONQPeqEAc?si=VT-L_8grma7AIidi       3 ИДЕИ НОВОГОДНИХ ПОДЕЛОК СВОИМИ РУКАМИ

https://youtu.be/iWYd3wpMvpg?si=x0DLtqOKNcqtGuqN      Рождественские звездочки из картона, ниток и газет//

2. Передивитися малюнки (шаблони) для виготовлення новорічних іграшок (нище)

3. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

4. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

5. Самостійно працюємо над творчою роботою НОВОРІЧНА ІГРАШКА  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 12 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (грудень)

























































Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!


Урок N14

ТЕМА:   Проєктна робота.

Технологія виготовлення м’якої  іграшки.

План виконання домашнего завдання:

2. Переглянути відеоурок за посиланням:  

https://youtu.be/RIwVccR-K4Q?si=XyN0b-I8t5UELlZk     

 КАК СДЕЛАТЬ КОФЕЙНУЮ (ЧЕРДАЧНУЮ ) ИГРУШКУ

3.ПЕРЕГЛЯНУТИ МАЛЮНКИ   (нище)


4. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

5. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

6. Самостійно працюємо над творчою роботою   - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .


































Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 12 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (грудень)




Урок N15

ТЕМА:  

Технологія виготовлення м’якої  іграшки.

(продовження).


План виконання домашнего завдання:


1. Переглянути відеоурок за посиланням:  

https://youtu.be/F-jdNU-Lc5w?si=NGvtFRoU_r5giSnU   

Текстильные игрушки с пожеланиями

2. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

3. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

4. Самостійно працюємо над творчою роботою  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .



Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 12 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (грудень)

Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!


Урок N16

ТЕМА:   Узагальнення вивченого матеріалу.

                Підсумок за 1 семестр.

План виконання домашнего завдання:


1. Переглянути відеоурок за посиланням:  

https://youtu.be/tdR6ewM9klA?si=ZCpxi_FoK_frqFhF     

Новейшие роботы и технологии будущего

https://youtu.be/hmrGu51BsvM?si=bGCq1bif7LU6M5Gm      

Эти Изобретения 1000 Уровня Способные на Нереальные Вещи

2. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

3. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

4. Самостійно працюємо над творчою роботою  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .



Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 12 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (грудень)

Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!


Урок N

ТЕМА:  

План виконання домашнего завдання:


1. Переглянути відеоурок за посиланням:  


2. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

3. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

4. Самостійно працюємо над творчою роботою  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .



Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 12 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (грудень)

Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!





Урок N

ТЕМА:  

План виконання домашнего завдання:


1. Переглянути відеоурок за посиланням:  


2. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

3. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

4. Самостійно працюємо над творчою роботою  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .



Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 12 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (листопад)

Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!

Урок N

ТЕМА:  

План виконання домашнего завдання:


1. Переглянути відеоурок за посиланням:  


2. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

3. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

4. Самостійно працюємо над творчою роботою  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .



Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 12 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (листопад)

Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!


Урок N

ТЕМА:  

План виконання домашнего завдання:


1. Переглянути відеоурок за посиланням:  


2. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

3. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

4. Самостійно працюємо над творчою роботою  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .



Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 12 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (листопад)

Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!

Урок N

ТЕМА:  

План виконання домашнего завдання:


1. Переглянути відеоурок за посиланням:  


2. Допомога та сумісна робота с  батьками.

фото (1-2 шт)

відео (до30сек)

3. Фотозвіт виконаної роботи (допомоги)  надіслати на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .

4. Самостійно працюємо над творчою роботою  - ФОТО надсилаємо  на електронну адресу  grivach71@gmail.com   та VIBER .



Критерії оцінювання :   допомога батькам  - до 12 балів

                                         творча робота  - до 12 балів 

Срок виконнаня : допомога батькам - НАДСИЛАЄМО як частіше

                              творча робота - на протязі місяця (листопад)

Увага!!!  Під час роботи пам'ятай про техніку безпеки

Бажаю успіхів!











Корисне відіо :

https://youtu.be/LqMBty9XP8A?si=mqOprezAXo3ZKoEd      виріб з пластмасовоі пляшки

https://youtu.be/8hpplWRU_pI?si=sX3NbvI-1FLFEOXB      виріб з разових стаканів

https://youtu.be/R2mI8px_z5g?si=k-H3t3AgWWWS0Wil      виріб з разових стаканів

https://youtu.be/g1ghF44OrEI?si=vbwfK9xasL8deq6G      виготевлення брилка

https://youtu.be/L3gKA9FLBh4?si=xZAqdhGMy_9YO4cE      виготевлення брилка 

https://youtu.be/RIwVccR-K4Q?si=XyN0b-I8t5UELlZk      КАК СДЕЛАТЬ КОФЕЙНУЮ                      (ЧЕРДАЧНУЮ ) ИГРУШКУ

https://youtu.be/F-jdNU-Lc5w?si=NGvtFRoU_r5giSnU      Текстильные игрушки с пожеланиями

https://youtu.be/iKfFK71xFME?si=5WkMmsSLQ7cAcI8C      КОФЕЮШКА 

https://youtu.be/MHWpYU3HBPc?si=M48CyqH3dEyOQ8_2      Рамка для фото своїми руками

https://youtu.be/WlPTjQHdGxo?si=-QVAq468_iTcaBRP      Два способа сделать рамку для фото своими руками

https://www.pinterest.com/naska_2000/%D0%B1%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%BA%D0%B8/       БРЕЛКИ


Для дітей  котрі знаходяться на екстернаті 
Виконати хочаб одну з предсталенних нище робіт і переслати  вчителю для оцінювання. 

Пересилаємо мені на вайбер (+380666441424 )
обов язково вказати клас та призвище.

Враховуючі скрутне становище  - відсутність інструментів і матеріалів, умов роботи дома, максимально проявити творчість , можливі заміни матеріалів.
Наприклад, фанеру можливо замінити плотним картоном (старі коробки з під взуття)
Максимально використовуємо вторинну сировину ( пластикові пляшки ,жестяні та алюміневі банки старі упаковки, пенопласт, пластикові та бумажні стакани ,тощо).

Для оздоблення можливо використання клаптиків тканини, фарби, всеяких дрібних матеріалів (веревчина ,пакля ,гудзики, старі мочалки, всеякі природні матеріали  і друге)











Альтернатива - для тих , 
хто зовсім немає можливості працювати над виробом.

Працюємо  над творчо - дослідницькою роботою в інтернеті - стосовно сучасних технологій та технологій майбутнього - повʼязуючи то з   тим чи іншим родом діяльності (ПРОФЕСІЯ), цікавим для Вас…
Можливо це буде невеличка презентація або  інформаційна довідка, реферат- стосовно сучасних та технологій майбутнього… 

Наприклад - використання сучасних технологій в професіі лікаря ,вчителя, війскового ,будівника та багато інших професій...



Підручник -Трудове навчання для хлопців Терещук Б.М.

Техніка безпеки прі роботі в домашній майстерні:

https://youtu.be/IB77zICP1jU






План роботи з виконання проекту

  1. Обрати виріб проекту із запропонованих учителем- у блозі або інтернеті. Зробити роздруківку або малюнок проекту.

 2. Продумати проект  на предмет необхідності такого виробу, його практичного застосування, виділення коштів на придбання матеріалів, інструментів тощо. 

 3. Вивчити найбільш можливу кількість інформаційних джерел з обраної теми. 

 4. Знайти цікавий історичний матеріал, який стосується обраної теми.        

 5. Здійснити пошук виробів-аналогів та проаналізувати їх.

 6. Розглянути можливі варіанти виконання практичної частини проекту. Проаналізувати матеріали та інструменти для виготовлення роботи.

     7. Розробити власну конструкцію виробу. 

 8. Розробити необхідну документацію для виготовлення виробу.   Технологична карта.

    9. Виготовити виріб. 

   10. Оформити проект (портфоліо). 

   11. Захистити проект -презентация.

 





Що таке ФУТУРОЛОГІЯ – наука про майбутнє

15- 20 років це не футурологія – це горизонт стратегічного планування

Все це впливає на вибір вашої майбутньої професіі

 Які є перспективи на майбутнє у той чи іншої професіі ?

Де навчатися , щоб придбати ту чи іншу професію ?

Дуже  високий вибір професій є у сфері інформаційних технологій (айті техноледжи)

На сьогодні, айті дуже впливає на усі сфери нашого життя  на життєдіяльність сучасноі людини

Айті техноледжи дуже великий вплив на педагогіку,медіцину,транспорт,торгівлю,сферу обслуговування

Ми повинні розуміти куди рухається світ,куди рухаються сучасні технологіі щоб порозумітися – де наше місце в найближчому майбутньому

Швидкість змін дуже висока





               ТЕМИ:

-Технологіі майбутнього (загальні)

-Технологіі майбутнього транспорту

-ГИПЕР ЛУК

-Космічні технологіі

-Технологіі майбутнього у сфері харчування

- Беспілотні авто

-Технологіі в мостобудуванні

-Струнні технологіі – транспорт майбутнього

-ВІйскові технологіі майбутнього

-Технологіі майбутнього у сільському господарстві

-Роботи та технологіі майбутнього

-Опис 2050 року

-Технологіі майбутнього у енергетиці

-Місце чоловіка у майбутньому

-Штучний інтелект

-Професіі майбутнього - нові

-Беспілотні технологіі – п’ять рівнів автоматізаці

       -майбутнє ТАКСІ (80% - РАСХОДИ НА ВОДІЯ)

       -беспілотний кінотеатр

       -беспілотній магазин

       -безпека використання безпілотних авто

       -зниження ДТП

       -втрата роботи водіів ( таксі,грузові вантажні перевезення)

-Біо технологіі у медицині

       -діагностіка

       -гаджети інпланти

       -3D друк внутрішніх органів

-Зброя майбутнього

-Дрони кур’єри (піца)

-Штучний інтелект

-Нейросеті

-Технологіі 5-6G

-Футурологія

-Генна інженерія

-Розумні дома

-Розумні міста

-Будування - технологіі майбутнього

       -матеріали

       -опалювання

       -електроспоживання

       -водоспоживання

-Зелене планування природного простору (СІНГАПУР)

-Кібер безпека (ІЗРАІЛЬ)

-ПОЛІЦІЯ майбутнього

-НАВЧАННЯ майбутнього

-ІЖА майбутнього

      -3D принтери харчування

       -пластирі харчування

       -штучне м'ясо

        -роботи повора

-Гаджити майбутнього

       -дрони(ДОСТАВКА,ОХОРОНА)

       -3D принтери

       -самозарядка

       -звук

       -окуляри

-Біорозлагаємі матеріали (екологія)

-Технологіі майбутнього – зміна коліра та малюнка авто

-ВАРІАНТИ АПОКАЛІПСИСА

       -кліматична катастрофа

       -зустріч з гігантськім астероїдом

       -вибух супер вулкана

       -повстання штучного раз ума

       -соняшна гіоенженерія

       -смерть Сонця або Всесвіту (вселенной)

-Нейросеті

- ІІ (ИСКУСТВЕННЫЙ) ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ

ІІ  - не зможе замістити чоловіка,а чоловік – котрий володіє ІІ , зможе замінити чоловіка ,котрий  ІІ не володіє

-П ята  промислова революція (ІНДУСТРІЯ 5.0)

-Індустрія молодості та життя

-Енергетичний перехід (на безкоштовні види енергіі)

Возобновляємиє віди енергіі

-Можливість життя на МАРСІ

-Винаходи (изобретения) майбутнього – доступні кожному

       -штучні інпланти під кожу (платежи)

       -ранці для плавання (11км ч    рекорд 9 км ч)

       -винахід КОЛЕСА – сферичні колеса

       -IVA BOT грузчік (тримає рівновагу)

      -електрична дорога (зарядка електромобіля на ходу)

      -ноутбук з віртуальними окулярами

      -дрони доставки(піца,Нова Пошта)

      -штучне платє – міняє колір (нейротехнологіі)

      -вітроенергетика у морі

      -екзоскилет ( компенсує 40 кг  розбіг до 20км ч)

      -додаткові руки – нейрокерування

      -одежа котра росте розом з дитиною(прочні матеріали-дихають)

      -роботи прибиральники на вулицях города

      -окуляри для пошука товарів на складах

      -роботи паркування

      -окуляри дополненоі реальності також                         монітори,навігатори,кінотеатри тощо



Види побутової техніки та їх призначення.

Побтова техніка — техника, що використовується в побуті. Призначається для полегшення домашніх робіт, для створення комфорту в повсякденному житті людини. Класифікується за значимістю (необхідна, бажана, можна обійтися), за розміром (мала побутова техніка і велика побутова техніка), цільовим призначення

Види побутової техніки. Вимірювальні прилади. Обчислювальна техніка. Кухонна техніка. Догляд за одягом. Прибирання в доміІнша техніка. Електроніка для розваги. Сучасна. Застаріла м тощо.

Вимірювальні прилади. Ваги, безмін. Годинник, таймер, будильник. Термометри — медичні, кімнатні, зовнішнього повітря. Барометр. Погодна міні-станція. Медичний манометр, тахометр. Мультиметр. Вольтметр. Амперметр

Обчислювальна техніка. Калькулятор. Смартфон. Кишеньковий комп'ютер. Планшетний комп'ютер. Смартбук. Ультрабук. Нетбук. Субноутбук. Ноутбук. Персональний комп'ютер. Велокомп'ютер. Карп'ютер — бортовий комп'ютер автомобіля.

Кухонна техніка. Для збереження продуктів. Холодильник. Морозильник. Винна шафа. Для механічної обробки. Міксер. Блендер. М'ясорубка. Кухонний комбайн. Хліборізка

Кухонна техніка. Для термічної обробки. Кухонна плита, Газова плита, Електрична плита, Індукційна плита. Духова шафа (духовка) (газова або електрична), Мікрохвильова піч, Хлібопіч. Мультиварка, Гриль. Вафельниця, Млинниця (електричний пристрій для випікання млинців)Пристрій для виготовлення морозива (побутовий) (морозиворобка)Пароварка, Скороварка, Рисоварка, Кашоварка. Ростер, Тостер, Фритюрниця. Яйцеварка, Аерогриль, Йогуртниця, Електрокип'ятильник

Кухонна техніка. Для приготування кави, чаю та напоїв: Кавова машина. Кавомолка. Кавоварка. Електричний чайник. Термопот (Поттер)Соковижималка

Догляд за одягом. Пральна машина. Сушильна машина. Прасувальна машина, Прасувальний коток. Прасувальна дошка. Праска. Швейна машинка

Прибирання в домі  Пилосос. Миючий пилосос

Інша техніка. Вентилятор. Диспозер. Радіатор опалення. Кондиціонер. Зволожувач повітря. Йонізатор повітря. Сушарка для рук. Пароочисник. Посудомийна машина. Кухонна витяжка. Електроводонагрівач. Освітлювальна техніка. Побутові електроінструменти. Гаражні ворота з електроприводом

 

Якими корисними функціями наділяє побутову техніку штучний інтелект

                                            Зміст

1.     Побутова техніка зі штучним інтелектом

2.     Розумна побутова техніка — як з нею взаємодіяти?

3.     Розумні пристрої для дому і виклики, пов’язані з ними

4.     Проблемні моменти у наших стосунках з розумною технікою

З розвитком технологій і наукових досягнень штучний інтелект став ключовим елементом сучасного світу. Він проникає в різні сфери нашого життя, включаючи побутову техніку, і змінює наше сприйняття та використання цих пристроїв. Що таке розумна побутова техніка, як з нею взаємодіяти — такі питання сьогодні актуальні, як ніколи раніше. Тож, якщо ви вирішили купити побутову техніку з такою новомодною функцією — вам варто добре розібратися в цій темі.

Сучасні розумні пристрої для дому, які мають вбудований штучний інтелект, стають все більш поширеними. Голосові помічники забезпечують інтерактивну комунікацію з пристроями, дозволяючи нам керувати освітленням, клімат-контролем і навіть замовляти продукти безпосередньо з нашого голосу. Розумні системи безпеки та домашні камери зі вбудованим штучним інтелектом забезпечують надійний захист і контроль над нашим житлом. А такі звичні нам побутові прилади тепер мають назву інтелектуальна побутова техніка і відомі бренди вже мають гарні пропозиції в цій категорії. .

Побутова техніка зі штучним інтелектом

На сьогодні кілька відомих брендів активно використовують функцію штучного інтелекту у своїх побутових приладах. Наприклад бренд Samsung включає функції штучного інтелекту в телевізори, холодильники та пральні машини. Бренд LG також випускає пристрої зі штучним інтелектом, зокрема розумні холодильники, телевізори та пральні машини. Вони мають функції розпізнавання голосу, аналізу даних та автоматичного керування.

Наведемо перелік приладів, які можемо охарактеризувати як розумна побутова техніка:

1.     Розумні холодильники використовують штучний інтелект для збереження продуктів у найкращому стані. Вони можуть відстежувати стан продуктів, контролювати температуру та вологість, а також надсилати сповіщення про замовлення нових продуктів.

2.     Розумні плити та духовки забезпечують точне та автоматичне керування приготуванням їжі. Вони можуть розпізнавати тип їжі, контролювати температуру та час приготування, а також надавати рекомендації щодо оптимального приготування.

3.     Розумні кавоварки зі штучним інтелектом можуть навчитися вашим вподобанням щодо смаку кави та налаштовувати параметри приготування відповідно до ваших переваг. Вони також можуть мати функцію автоматичного замовлення кави, коли запас закінчується.

4.     Розумні мультиварки Tefal зі штучним інтелектом (Tefal Cook4Me+ Connect) вміють прогнозувати час приготування різних страв, враховуючи їх склад та кількість інгредієнтів. Вони також можуть надавати рецепти та поради щодо приготування різноманітних страв.

5.     Розумні пральні та посудомийні машини мають спеціальні програми прання чи миття, що адаптуються до типу тканини або посуду та мають вбудований аналізатор забрудненості та автоматичні рекомендації для ефективного очищення. Вбудований штучний інтелект є в пральних машинах LG, зокрема в моделі LG SmartThinQ.

6.     Розумні пилососи та системи прибирання дозволяють керувати процесом перебуваючи поза домом та коригувати процес прибирання. Наприклад, деякі роботи-пилососи мають автоматичну систему підзарядки, відновлення прибирання після підзарядки, голосове керування та управління.

Навіть такий неповний перелік показує, як штучний інтелект поширюється на різні аспекти побутової техніки, сприяючи зручності, ефективності та забезпечуючи більший рівень автоматизації у нашому домі.

Розумна побутова техніка — як з нею взаємодіяти?

Цей аспект може варіюватися залежно від конкретного пристрою та його можливостей.

Ось кілька загальних способів взаємодії з такими приладами:

·        Голосові команди: Багато побутових пристроїв зі штучним інтелектом підтримують голосове керування.

·        Мобільні додатки: Деякі пристрої мають спеціальні мобільні додатки, які дозволяють вам керувати ними через смартфон або планшет.

·        Веб-інтерфейси: Деякі пристрої можуть мати веб-інтерфейс, до якого ви можете отримати доступ через браузер на комп'ютері або пристрої з Інтернет-підключенням.

·        Якщо у вас є розумний домашній асистент, такий як Amazon Echo з голосовим помічником, для керування побутовими пристроями зі штучним інтелектом ви можете використовувати його.

·        Розклади та автоматизація: Багато пристроїв зі штучним інтелектом підтримують можливість створення розкладів та автоматизованих сценаріїв.

‹›

Розумні пристрої для дому і виклики, пов’язані з ними

Отож, це дуже добре, коли в наш побут вриваються чудо-прилади з власним інтелектом. Серед позитивних аспектів користування — зручність та автоматизація, персоналізація, ефективність та оптимізація. Штучний інтелект може навіть допомогти покращити енергоефективність та раціоналізувати використання ресурсів. Та завжди знайдеться ряд “але”.

Дуже чутливою темою у користуванні розумними приладами є приватність та безпека, адже збір та обробка великої кількості даних вимагає високого рівня захисту приватності користувачів.

Штучний інтелект, хоч і має великий потенціал, все ще має свої обмеження. Нестабільність алгоритмів, помилки розпізнавання та недостатня точність.

Проблемні моменти у наших стосунках з розумною технікою

1.     Складність інтерфейсу: інтерфейси з використанням штучного інтелекту можуть мати складні команди або незрозумілі взаємодії, що ускладнює їх використання для користувачів.

2.     Розуміння команд: штучний інтелект може мати обмежену здатність розуміти та виконувати команди користувачів, особливо якщо вони висловлені неоднозначно або нестандартним способом.

3.     Неочікувані відповіді: штучний інтелект може давати неочікувані або неправильні відповіді на запити користувачів, що ускладнює ефективну взаємодію.

4.     Недостатня гнучкість: деякі системи зі штучним інтелектом можуть бути обмеженими в можливості адаптуватися до індивідуальних потреб та уподобань користувачів.

5.     Несподівані помилки: Помилки алгоритмів штучного інтелекту можуть призводити до неправильних дій або некоректних результатів, що впливає на сприйняття користувачів.

І не забуваймо про той момент, що побутова техніка з штучним інтелектом може бути дорожчою за прилади без такого функціоналу. А наявність доступних та ефективних рішень є ключовим фактором для широкого прийняття штучного інтелекту в побуті.

Ставлення до штучного інтелекту в побутових пристроях може бути суб'єктивним і залежати від індивідуальних переконань та вимог користувача. Враховуючи переваги та виклики, пов'язані з штучним інтелектом, можна сказати, що це явище має як позитивні, так і негативні аспекти. Та все ж погодьтеся, інновації у цій сфері не можуть не радувати! Слідкуйте за новинками разом з інтернет-магазином Vencon та удосконалюйте свій побут найсучаснішими рішеннями.

 

 




Приклади проектів на самостійний вибір учнів:











Сувеніри:





































































Птахівні:











Дома та годівниці для птахів:

























































































































































































































Іграшка КОФЕЮШКА


   https://youtu.be/yblwM4BnjVI





































                    ВТОРИННА СИРОВИНА 

https://33-podelki.ru/podelki-iz-brosovogo-materiala.html









































































































































Чудові вироби з
одноразових стаканів


https://balthazar.club/21447-iz-plastikovyh-stakanchikov-podelki-svoimi-rukami.html






























Друге життя - старим речам















































































Дивні вироби з картону






































                            Вироби з гілок

































                    Вироби з каміню




































                       Вироби з шишок








                           Сірники та зубочистки





БРЕЛКИ









































                   Рамка                   для фото своїми руками



















                                                                                                                                                


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу