8 клас

Для дітей , котрі знаходяться на екстернаті 

Виконати хочаб одну з предсталенних нище робіт і переслати  вчителю для оцінювання. 

Пересилаємо мені на вайбер (+380666441424 )
обов язково вказати клас та призвище.

Враховуючі скрутне становище  - відсутність інструментів і матеріалів, умов роботи дома, максимально проявити творчість , можливі заміни матеріалів.
Наприклад, фанеру можливо замінити плотним картоном (старі коробки з під взуття)
Максимально використовуємо вторинну сировину ( пластикові пляшки ,жестяні та алюміневі банки старі упаковки, пенопласт, пластикові та бумажні стакани ,тощо).

Для оздоблення можливо використання клаптиків тканини, фарби, всеяких дрібних матеріалів (веревчина ,пакля ,гудзики, старі мочалки, всеякі природні матеріали  і друге)



 






Альтернатива - для тих , 
хто зовсім немає можливості працювати над виробом.

Працюємо  над творчо - дослідницькою роботою в інтернеті - стосовно сучасних технологій та технологій майбутнього - повʼязуючи то з   тим чи іншим родом діяльності (ПРОФЕСІЯ), цікавим для Вас…
Можливо це буде невеличка презентація або  інформаційна довідка, реферат- стосовно сучасних та технологій майбутнього… 

Наприклад - використання сучасних технологій в професіі лікаря ,вчителя, війскового ,будівника та багато інших професій...


Підручник -Трудове навчання 8 кл (хлопці) Терещук Б.М.


Техніка безпеки прі роботі в домашній майстерні:

https://youtu.be/IB77zICP1jU


План роботи з виконання проекту

  1. Обрати виріб проекту із запропонованих учителем- у блозі або інтернеті. Зробити роздруківку або малюнок проекту.

 2. Продумати проект  на предмет необхідності такого виробу, його практичного застосування, виділення коштів на придбання матеріалів, інструментів тощо. 

 3. Вивчити найбільш можливу кількість інформаційних джерел з обраної теми. 

 4. Знайти цікавий історичний матеріал, який стосується обраної теми.        

 5. Здійснити пошук виробів-аналогів та проаналізувати їх.

 6. Розглянути можливі варіанти виконання практичної частини проекту. Проаналізувати матеріали та інструменти для виготовлення роботи.

     7. Розробити власну конструкцію виробу. 

 8. Розробити необхідну документацію для виготовлення виробу.Технологична карта.

    9. Виготовити виріб. 

   10. Оформити проект (портфоліо). 

   11. Захистити проект -презентация.




Що таке ФУТУРОЛОГІЯ – наука про майбутнє

15- 20 років це не футурологія – це горизонт стратегічного планування

Все це впливає на вибір вашої майбутньої професіі

 Які є перспективи на майбутнє у той чи іншої професіі ?

Де навчатися , щоб придбати ту чи іншу професію ?

Дуже  високий вибір професій є у сфері інформаційних технологій (айті техноледжи)

На сьогодні, айті дуже впливає на усі сфери нашого життя  на життєдіяльність сучасноі людини

Айті техноледжи дуже великий вплив на педагогіку,медіцину,транспорт,торгівлю,сферу обслуговування

Ми повинні розуміти куди рухається світ,куди рухаються сучасні технологіі щоб порозумітися – де наше місце в найближчому майбутньому

Швидкість змін дуже висока





               ТЕМИ:

-Технологіі майбутнього (загальні)

-Технологіі майбутнього транспорту

-ГИПЕР ЛУК

-Космічні технологіі

-Технологіі майбутнього у сфері харчування

- Беспілотні авто

-Технологіі в мостобудуванні

-Струнні технологіі – транспорт майбутнього

-ВІйскові технологіі майбутнього

-Технологіі майбутнього у сільському господарстві

-Роботи та технологіі майбутнього

-Опис 2050 року

-Технологіі майбутнього у енергетиці

-Місце чоловіка у майбутньому

-Штучний інтелект

-Професіі майбутнього - нові

-Беспілотні технологіі – п’ять рівнів автоматізаці

       -майбутнє ТАКСІ (80% - РАСХОДИ НА ВОДІЯ)

       -беспілотний кінотеатр

       -беспілотній магазин

       -безпека використання безпілотних авто

       -зниження ДТП

       -втрата роботи водіів ( таксі,грузові вантажні перевезення)

-Біо технологіі у медицині

       -діагностіка

       -гаджети інпланти

       -3D друк внутрішніх органів

-Зброя майбутнього

-Дрони кур’єри (піца)

-Штучний інтелект

-Нейросеті

-Технологіі 5-6G

-Футурологія

-Генна інженерія

-Розумні дома

-Розумні міста

-Будування - технологіі майбутнього

       -матеріали

       -опалювання

       -електроспоживання

       -водоспоживання

-Зелене планування природного простору (СІНГАПУР)

-Кібер безпека (ІЗРАІЛЬ)

-ПОЛІЦІЯ майбутнього

-НАВЧАННЯ майбутнього

-ІЖА майбутнього

      -3принтери харчування

       -пластирі харчування

       -штучне м'ясо

        -роботи повора

-Гаджити майбутнього

       -дрони(ДОСТАВКА,ОХОРОНА)

       -3D принтери

       -самозарядка

       -звук

       -окуляри

-Біорозлагаємі матеріали (екологія)

-Технологіі майбутнього – зміна коліра та малюнка авто

-ВАРІАНТИ АПОКАЛІПСИСА

       -кліматична катастрофа

       -зустріч з гігантськім астероїдом

       -вибух супер вулкана

       -повстання штучного раз ума

       -соняшна гіоенженерія

       -смерть Сонця або Всесвіту (вселенной)

-Нейросеті

- ІІ (ИСКУСТВЕННЫЙ) ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ

ІІ  - не зможе замістити чоловіка,а чоловік – котрий володіє ІІ зможе замінити чоловіка ,котрий  ІІ не володіє

-П ята  промислова революція (ІНДУСТРІЯ 5.0)

-Індустрія молодості та життя

-Енергетичний перехід (на безкоштовні види енергіі)

Возобновляємиє віди енергіі

-Можливість життя на МАРСІ

-Винаходи (изобретения) майбутнього – доступні кожному

       -штучні інпланти під кожу (платежи)

       -ранці для плавання (11км ч    рекорд 9 км ч)

       -винахід КОЛЕСА – сферичні колеса

       -IVA BOT грузчік (тримає рівновагу)

      -електрична дорога (зарядка електромобіля на ходу)

      -ноутбук з віртуальними окулярами

      -дрони доставки(піца,Нова Пошта)

      -штучне платє – міняє колір (нейротехнологіі)

      -вітроенергетика у морі

      -екзоскилет ( компенсує 40 кг  розбіг до 20км ч)

      -додаткові руки – нейрокерування

      -одежа котра росте розом з дитиною(прочні матеріали-дихають)

      -роботи прибиральники на вулицях города

      -окуляри для пошука товарів на складах

      -роботи паркування

      -окуляри дополненоі реальності також                         монітори,навігатори,кінотеатри тощо


Види побутової техніки та їх призначення.

Побтова техніка — техника, що використовується в побуті. Призначається для полегшення домашніх робіт, для створення комфорту в повсякденному житті людини. Класифікується за значимістю (необхідна, бажана, можна обійтися), за розміром (мала побутова техніка і велика побутова техніка), цільовим призначення

Види побутової техніки. Вимірювальні прилади. Обчислювальна техніка. Кухонна техніка. Догляд за одягом. Прибирання в доміІнша техніка. Електроніка для розваги. Сучасна. Застаріла м тощо.

Вимірювальні прилади. Ваги, безмін. Годинник, таймер, будильник. Термометри — медичні, кімнатні, зовнішнього повітря. Барометр. Погодна міні-станція. Медичний манометр, тахометр. Мультиметр. Вольтметр. Амперметр

Обчислювальна техніка. Калькулятор. Смартфон. Кишеньковий комп'ютер. Планшетний комп'ютер. Смартбук. Ультрабук. Нетбук. Субноутбук. Ноутбук. Персональний комп'ютер. Велокомп'ютер. Карп'ютер — бортовий комп'ютер автомобіля.

Кухонна техніка. Для збереження продуктів. Холодильник. Морозильник. Винна шафа. Для механічної обробки. Міксер. Блендер. М'ясорубка. Кухонний комбайн. Хліборізка

Кухонна техніка. Для термічної обробки. Кухонна плита, Газова плита, Електрична плита, Індукційна плита. Духова шафа (духовка) (газова або електрична), Мікрохвильова піч, Хлібопіч. Мультиварка, Гриль. Вафельниця, Млинниця (електричний пристрій для випікання млинців)Пристрій для виготовлення морозива (побутовий) (морозиворобка)Пароварка, Скороварка, Рисоварка, Кашоварка. Ростер, Тостер, Фритюрниця. Яйцеварка, Аерогриль, Йогуртниця, Електрокип'ятильник

Кухонна техніка. Для приготування кави, чаю та напоїв: Кавова машина. Кавомолка. Кавоварка. Електричний чайник. Термопот (Поттер)Соковижималка

Догляд за одягом. Пральна машина. Сушильна машина. Прасувальна машина, Прасувальний коток. Прасувальна дошка. Праска. Швейна машинка

Прибирання в домі  Пилосос. Миючий пилосос

Інша техніка. Вентилятор. Диспозер. Радіатор опалення. Кондиціонер. Зволожувач повітря. Йонізатор повітря. Сушарка для рук. Пароочисник. Посудомийна машина. Кухонна витяжка. Електроводонагрівач. Освітлювальна техніка. Побутові електроінструменти. Гаражні ворота з електроприводом


Якими корисними функціями наділяє побутову техніку штучний інтелект

                                            Зміст

1.     Побутова техніка зі штучним інтелектом

2.     Розумна побутова техніка — як з нею взаємодіяти?

3.     Розумні пристрої для дому і виклики, пов’язані з ними

4.     Проблемні моменти у наших стосунках з розумною технікою

З розвитком технологій і наукових досягнень штучний інтелект став ключовим елементом сучасного світу. Він проникає в різні сфери нашого життя, включаючи побутову техніку, і змінює наше сприйняття та використання цих пристроїв. Що таке розумна побутова техніка, як з нею взаємодіяти — такі питання сьогодні актуальні, як ніколи раніше. Тож, якщо ви вирішили купити побутову техніку з такою новомодною функцією — вам варто добре розібратися в цій темі.

Сучасні розумні пристрої для дому, які мають вбудований штучний інтелект, стають все більш поширеними. Голосові помічники забезпечують інтерактивну комунікацію з пристроями, дозволяючи нам керувати освітленням, клімат-контролем і навіть замовляти продукти безпосередньо з нашого голосу. Розумні системи безпеки та домашні камери зі вбудованим штучним інтелектом забезпечують надійний захист і контроль над нашим житлом. А такі звичні нам побутові прилади тепер мають назву інтелектуальна побутова техніка і відомі бренди вже мають гарні пропозиції в цій категорії. .

Побутова техніка зі штучним інтелектом

На сьогодні кілька відомих брендів активно використовують функцію штучного інтелекту у своїх побутових приладах. Наприклад бренд Samsung включає функції штучного інтелекту в телевізори, холодильники та пральні машини. Бренд LG також випускає пристрої зі штучним інтелектом, зокрема розумні холодильники, телевізори та пральні машини. Вони мають функції розпізнавання голосу, аналізу даних та автоматичного керування.

Наведемо перелік приладів, які можемо охарактеризувати як розумна побутова техніка:

1.     Розумні холодильники використовують штучний інтелект для збереження продуктів у найкращому стані. Вони можуть відстежувати стан продуктів, контролювати температуру та вологість, а також надсилати сповіщення про замовлення нових продуктів.

2.     Розумні плити та духовки забезпечують точне та автоматичне керування приготуванням їжі. Вони можуть розпізнавати тип їжі, контролювати температуру та час приготування, а також надавати рекомендації щодо оптимального приготування.

3.     Розумні кавоварки зі штучним інтелектом можуть навчитися вашим вподобанням щодо смаку кави та налаштовувати параметри приготування відповідно до ваших переваг. Вони також можуть мати функцію автоматичного замовлення кави, коли запас закінчується.

4.     Розумні мультиварки Tefal зі штучним інтелектом (Tefal Cook4Me+ Connect) вміють прогнозувати час приготування різних страв, враховуючи їх склад та кількість інгредієнтів. Вони також можуть надавати рецепти та поради щодо приготування різноманітних страв.

5.     Розумні пральні та посудомийні машини мають спеціальні програми прання чи миття, що адаптуються до типу тканини або посуду та мають вбудований аналізатор забрудненості та автоматичні рекомендації для ефективного очищення. Вбудований штучний інтелект є в пральних машинах LG, зокрема в моделі LG SmartThinQ.

6.     Розумні пилососи та системи прибирання дозволяють керувати процесом перебуваючи поза домом та коригувати процес прибирання. Наприклад, деякі роботи-пилососи мають автоматичну систему підзарядки, відновлення прибирання після підзарядки, голосове керування та управління.

Навіть такий неповний перелік показує, як штучний інтелект поширюється на різні аспекти побутової техніки, сприяючи зручності, ефективності та забезпечуючи більший рівень автоматизації у нашому домі.

Розумна побутова техніка — як з нею взаємодіяти?

Цей аспект може варіюватися залежно від конкретного пристрою та його можливостей.

Ось кілька загальних способів взаємодії з такими приладами:

·        Голосові команди: Багато побутових пристроїв зі штучним інтелектом підтримують голосове керування.

·        Мобільні додатки: Деякі пристрої мають спеціальні мобільні додатки, які дозволяють вам керувати ними через смартфон або планшет.

·        Веб-інтерфейси: Деякі пристрої можуть мати веб-інтерфейс, до якого ви можете отримати доступ через браузер на комп'ютері або пристрої з Інтернет-підключенням.

·        Якщо у вас є розумний домашній асистент, такий як Amazon Echo з голосовим помічником, для керування побутовими пристроями зі штучним інтелектом ви можете використовувати його.

·        Розклади та автоматизація: Багато пристроїв зі штучним інтелектом підтримують можливість створення розкладів та автоматизованих сценаріїв.

‹›

Розумні пристрої для дому і виклики, пов’язані з ними

Отож, це дуже добре, коли в наш побут вриваються чудо-прилади з власним інтелектом. Серед позитивних аспектів користування — зручність та автоматизація, персоналізація, ефективність та оптимізація. Штучний інтелект може навіть допомогти покращити енергоефективність та раціоналізувати використання ресурсів. Та завжди знайдеться ряд “але”.

Дуже чутливою темою у користуванні розумними приладами є приватність та безпека, адже збір та обробка великої кількості даних вимагає високого рівня захисту приватності користувачів.

Штучний інтелект, хоч і має великий потенціал, все ще має свої обмеження. Нестабільність алгоритмів, помилки розпізнавання та недостатня точність.

Проблемні моменти у наших стосунках з розумною технікою

1.     Складність інтерфейсу: інтерфейси з використанням штучного інтелекту можуть мати складні команди або незрозумілі взаємодії, що ускладнює їх використання для користувачів.

2.     Розуміння команд: штучний інтелект може мати обмежену здатність розуміти та виконувати команди користувачів, особливо якщо вони висловлені неоднозначно або нестандартним способом.

3.     Неочікувані відповіді: штучний інтелект може давати неочікувані або неправильні відповіді на запити користувачів, що ускладнює ефективну взаємодію.

4.     Недостатня гнучкість: деякі системи зі штучним інтелектом можуть бути обмеженими в можливості адаптуватися до індивідуальних потреб та уподобань користувачів.

5.     Несподівані помилки: Помилки алгоритмів штучного інтелекту можуть призводити до неправильних дій або некоректних результатів, що впливає на сприйняття користувачів.

І не забуваймо про той момент, що побутова техніка з штучним інтелектом може бути дорожчою за прилади без такого функціоналу. А наявність доступних та ефективних рішень є ключовим фактором для широкого прийняття штучного інтелекту в побуті.

Ставлення до штучного інтелекту в побутових пристроях може бути суб'єктивним і залежати від індивідуальних переконань та вимог користувача. Враховуючи переваги та виклики, пов'язані з штучним інтелектом, можна сказати, що це явище має як позитивні, так і негативні аспекти. Та все ж погодьтеся, інновації у цій сфері не можуть не радувати! Слідкуйте за новинками разом з інтернет-магазином Vencon та удосконалюйте свій побут найсучаснішими рішеннями.

 

 




Приклади проектів на самостійний вибір учнів:   




































































Іграшка КОФЕЮШКА


   https://youtu.be/yblwM4BnjVI































     ВТОРИННА СИРОВИНА

https://33-podelki.ru/podelki-iz-brosovogo-materiala.html






































































































































Друге життя - старим речам





































































































Дивні вироби з картону
































Вироби з гілок

































Вироби з каміню




































Вироби з шишок




Сірники та зубочистки












                                                                                                                                                                      

 Випилювання сувенірів з деревини 

за допомогою лобзика

План заняття:

1. Перегдятути відеоурок за посиланням reload=9&v=-xGSVnceo9c

2. Виконуємо практичне завдання за відеоуроком. 

Увага!!! Під час роботи пам"ятай про техніку безпеки.

3. Фотозвіт виконаної роботи надіслати на електронну адресу grivach71@gmail.com або VIBER.

Бажаю успіхів!

                                                  Урок N 1

План виконання домашнего завдання:

1.Переглянути та прочитати параграф N 1    Метали і сплави .


Підручник -Трудове навчання 8 кл (хлопці) Терещук Б.М.




2.Перегдятути відеоурок за посиланням: https://youtu.be/wEtvzD9OJK8

3. Практична робота над  сувениром.

 У зв"язку з тим, що більшість учнів знаходяться не в домашніх умовах та ускладнений доступ до інструментів (лобзик) та матеріалів (фанера) - я дозволяю можливість заміни матеріала на інші підручні матеріали, наприклад - картон та інструменти, наприклад ножиці та канцелярський ніж 

Вибір проектів робіт  знаходиться вище та можливий і самостійний вибір в Інтернеті.

4.Під час роботи дотримуемося правил безпеки.

5.Допомагаем батькам - фото та відео звіт. 

6. Фотозвіт виконаної роботи надіслати на електронну адресу grivach71@gmail.com  або VIBER


Бажаю успіхів!

                                                Урок N 2

План виконання домашнего завдання:

1.Переглянути та прочитати параграф N 2  Сортовій прокат і листовий метал як конструкційний матеріал.


Підручник -Трудове навчання 8 кл (хлопці) Терещук Б.М.




2.Перегдятути відеоурок за посиланням: https://youtu.be/NEpAnFAFg5c

3. Практична робота над  сувениром.

 У зв"язку з тим, що більшість учнів знаходяться не в домашніх умовах та ускладнений доступ до інструментів (лобзик) та матеріалів (фанера) - я дозволяю можливість заміни матеріала на інші підручні матеріали, наприклад - картон та інструменти, наприклад ножиці та канцелярський ніж 

Вибір проектів робіт  знаходиться вище та можливий і самостійний вибір в Інтернеті.

4.Під час роботи дотримуемося правил безпеки.

5.Допомагаем батькам - фото та відео звіт. 

6. Фотозвіт виконаної роботи надіслати на електронну адресу grivach71@gmail.com  або VIBER


Бажаю успіхів!

                                                        Урок N 3

План виконання домашнего завдання:

1.Переглянути та прочитати параграф N4

 Контрольно-вимірювальний інструмент.

Штангенциркуль

2.Перегдятути відеоурок за посиланням:

https://youtu.be/fyhUhdf_XnI

 https://youtu.be/uT4nuTPepfc

https://youtu.be/cwOw64ag3JY

3.Продовжуемо практичну роботу над  сувениром.

4.Під час роботи дотримуемося правил безпеки.

5.Допомагаем батькам.

6. Фотозвіт виконаної роботи надіслати на електронну адресу grivach71@gmail.com   або VIBER .


Бажаю успіхів!


Корисне видео:https://youtu.be/ro2WYpgu7fM

https://youtu.be/oqReoH3Dz-U

                                         Урок N 4

План виконання домашнего завдання:

1.Переглянути та прочитати параграф N5

Прийоми розмічання заготовок із сортового прокату 

та листового металу.

2.Перегдятути відеоурок за посиланням: https://youtu.be/8M8JOjH0Zqw

3.Продовжуемо практичну роботу над  сувениром.

Іграшка  КОФЕЮШКА   https://youtu.be/yblwM4BnjVI

4.Під час роботи дотримуемося правил безпеки.

5.Допомагаем батькам.

6. Фотозвіт виконаної роботи надіслати на електронну адресу grivach71@gmail.com  або VIBER.


Бажаю успіхів!

                                          Урок N 5

План виконання домашнего завдання:

1.Переглянути та прочитати параграф N6

Різання листового металу та сортового прокату

.2.Перегдятути відеоурок за посиланням: https://youtu.be/RhRwvZL_NsA

https://youtu.be/MVF0Qt9zDKM

3.Продовжуемо практичну роботу над  сувениром.

Іграшка  КОФЕЮШКА   https://youtu.be/yblwM4BnjVI

4.Під час роботи дотримуемося правил безпеки.

5.Допомагаем батькам.

6. Фотозвіт виконаної роботи надіслати на електронну адресу grivach71@gmail.com  або VIBER.


Бажаю успіхів!

                                          Урок N 6

План виконання домашнего завдання:

1.Переглянути та прочитати параграф N7

Рубання металу.

2.Перегдятути відеоурок за посиланням: https://youtu.be/01ufAQQaIgo

https://youtu.be/VEuPftmtX70

3.Продовжуемо практичну роботу над  сувениром.

Іграшка  КОФЕЮШКА   https://youtu.be/yblwM4BnjVI

4.Під час роботи дотримуемося правил безпеки.

5.Допомагаем батькам.

6. Фотозвіт виконаної роботи надіслати на електронну адресу grivach71@gmail.com  або VIBER.


Бажаю успіхів!

                                        Урок N 7

План виконання домашнего завдання:

1.Переглянути та прочитати параграф N 8

Опилювання заготовок із сортового прокату та листового металу .

2.Перегдятути відеоурок за посиланням: https://youtu.be/8FKdyEGH_VI

https://youtu.be/QH6g1gd_jV4

3.Продовжуемо практичну роботу над  сувениром.

Іграшка  КОФЕЮШКА   https://youtu.be/yblwM4BnjVI

4.Під час роботи дотримуемося правил безпеки.

5.Допомагаем батькам.

6. Фотозвіт виконаної роботи надіслати на електронну адресу grivach71@gmail.com  або VIBER.


Бажаю успіхів!


                                             Урок N 8

План виконання домашнего завдання:

1.Переглянути та прочитати параграф N9

РІЗЬБА , ІІ  ЕЛЕМЕНТИ  І  ВИДИ.

2.Перегдятути відеоурок за посиланням: https://youtu.be/sdBjbkhva6I

3.Продовжуемо практичну роботу над  сувениром.

Іграшка  КОФЕЮШКА   https://youtu.be/yblwM4BnjVI

4.Під час роботи дотримуемося правил безпеки.

5.Допомагаем батькам.

6. Фотозвіт виконаної роботи надіслати на електронну адресу grivach71@gmail.com  або VIBER.


Бажаю успіхів!


                                           Урок N 9

План виконання домашнего завдання:

1.Переглянути та прочитати параграф N11

Сучасні методи обробки металу.

2.Перегдятути відеоурок за посиланням: https://youtu.be/krrVeKK5cas

3.Продовжуемо практичну роботу над  сувениром.

Іграшка  КОФЕЮШКА   https://youtu.be/yblwM4BnjVI

4.Під час роботи дотримуемося правил безпеки.

5.Допомагаем батькам.

6. Фотозвіт виконаної роботи надіслати на електронну адресу grivach71@gmail.com  або VIBER.


Бажаю успіхів!

                                          Урок N 10

План виконання домашнего завдання:

1.Переглянути та прочитати параграф N12

Основи проектної діяльності. Поняття про комбінаторику.

2.Перегдятути відеоурок за посиланням: 

https://youtu.be/4ti1c_eGHj4

3.Продовжуемо практичну роботу над  сувениром.

Іграшка  КОФЕЮШКА   https://youtu.be/yblwM4BnjVI

4.Під час роботи дотримуемося правил безпеки.

5.Допомагаем батькам.

6. Фотозвіт виконаної роботи надіслати на електронну адресу grivach71@gmail.com  або VIBER


Бажаю успіхів!

                                       Урок N 11

План виконання домашнего завдання:

1.Переглянути та прочитати параграф N14

Догляд за одягом і взуттям.

2.Перегдятути відеоурок за посиланням: 

https://youtu.be/k0u9dys92Kg

3.Продовжуемо практичну роботу над  сувениром.

Іграшка  КОФЕЮШКА   https://youtu.be/yblwM4BnjVI

4.Під час роботи дотримуемося правил безпеки.

5.Допомагаем батькам.

6. Фотозвіт виконаної роботи надіслати на електронну адресу grivach71@gmail.com  або VIBER


Бажаю успіхів!

                                   Урок N 12

План виконання домашнего завдання:

1.Переглянути та прочитати параграф N15

Конструкційні матеріали та іх властивості.

2.Перегдятути відеоурок за посиланням: 

https://youtu.be/ys1bq0oi0PM

3.Продовжуемо практичну роботу над  сувениром.

4.Під час роботи дотримуемося правил безпеки.

5.Допомагаем батькам.

6. Фотозвіт виконаної роботи надіслати на електронну адресу grivach71@gmail.com  або VIBER


Бажаю успіхів!

     Урок N 13

План виконання домашнего завдання:

1.Переглянути та прочитати параграф N16

Із історії ДІЗАЙНУ

2.Перегдятути відеоурок за посиланням: 

https://youtu.be/L-6C4fDH13c

3.Продовжуемо практичну роботу над  сувениром.

4.Під час роботи дотримуемося правил безпеки.

5.Допомагаем батькам.

6. Фотозвіт виконаної роботи надіслати на електронну адресу grivach71@gmail.com  або VIBER


Бажаю успіхів!

     Урок N 14

План виконання домашнего завдання:

1.Переглянути та прочитати параграф N17

Засоби  художнього конструювання

2.Перегдятути відеоурок за посиланням: 

https://youtu.be/pXucuYhBx1Q

3.Продовжуемо практичну роботу над  сувениром.

4.Під час роботи дотримуемося правил безпеки.

5.Допомагаем батькам.

6. Фотозвіт виконаної роботи надіслати на електронну адресу grivach71@gmail.com  або VIBER


Бажаю успіхів!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу